Koleksi Printed Shawl Khayla Callista Pilihan Ramai

Pilihan Ramai - Printed Shawl Khayla Callista 


Alhamdulillah setelah hampir dua minggu jenama Khayla Callista hadir dalam pasaran, ramai yang membuat keputusan memilih Printed Shawl Khayla Callista sebagai koleksi terbaru mereka. Dan yang lebih mengharukan kami, dua corak berikut sudah pun sold out. 

 Sold Out

Untuk menjaga "exclusiveness" corak Khayla Callista, kami telah membuat keputusan untuk tidak membuat restock bagi kedua-dua corak di atas.  Jadinya siapa yang membuat belian awal, mereka adalah pembeli-pembeli yang bertuah...


Terima Kasih Kerana Memilih Shawl Khayla Callista


Tentu ramai yang tanya mengapa ramai yang memilih Khayla Callista ya? Jawapannya mudah aja. Pertamanya kerana corak shawl kami memang cantik. Ada pelbagai corak pilihan mengikut citarasa masing-masing. Keduanya kerana fabric heavy chiffon yang kami gunakan sememangnya berkualiti. Ianya lembut dan senang dibentuk serat selesa dipakai. Dan yang lagi penting harganya juga amat berpatutan. Dalam erti kata lain tak mahal. 

Jadi kalau you all belum lagi memiliki koleksi Printed Shawl Khayla Callista jom WA 0122848128 untuk harga promosi. Beli 3 helai ada diskaun yang amat menarik. Boleh share dengan kawan-kawan.
Previous
Next Post »